ویژگیهای اجاره روزانه خانه در تهران
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۱۴۶۳
با توجه به اینکه افراد زیادی در حال رفتوآمد مکرر به تهران و سیار شهرهای ایران هستند و زمان کافی برای پیدا کردن محل اقامت مناسب را در اختیار ندارند، مراجعه به سایت جاباما کار را بسیار راحت میکند و برای اجاره روزانه خانه در تهران اقدام کنند.
به گزارش برنا، یکی از مسائلی که مسافران در سفر به شهرهای بزرگ از جمله تهران با آن روبرو هستند، اقامت روزانه است.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
وقتی شما به دلایل مختلف از جمله شرکت در کارگاهها، سمینارها، برنامههای شخصی یا کاری باید برای یک یا دو روز به تهران سفر کنید، اجاره روزانه خانه در تهران انتخاب منطقی و درستی به شمار میرود. اجاره روزانه خانه در کاهش هزینههای سفر، امنیت خاطر و دسترسی بهتر به محل مورد نظرتان تاثیر بسزایی دارد. جاباما در موقعیتهای مکانی متفاوت و با قیمتهای مختلف خانههایی را که روزانه اجاره داده میشوند به شما معرفی میکند. در ادامه این مطلب به چند دلیل برای اجاره روزانه خانه در تهران اشاره میکنیم.
ویروس کرونا ، دلیلی برای این انتخابشهر بزرگ تهران دارای جمعیت بسیار زیادی است و روزانه افراد بسیاری برای انجام کاری به این شهر سفر میکنند. عدهای از این افراد با توجه به داشتن بیماریهای خاص یا حساسیت بالا نسبت به وجود ویروس کرونا در محلهای عمومی، ترجیح میدهند یک محل اقامت انفرادی به صورت روزانه اجاره کنند تا اینطوری آرامش بیشتری داشته باشند. اجاره روزانه خانه میتواند گزینه خوبی برای این دسته از افراد باشد که جاباما این امکان را برای مسافران به وجود میآورد. خانههایی که جاباما برای اجاره روزانه در نظر گرفته مبله هستند و پیش از تحویل به طور کامل ضدعفونی میشوند. با وجود این امکان برای اقامت در تهران، میتوانید با خیالی آسوده به تهران رفتوآمد کرده و اقامتی باکیفیت را تجربه کنید.
مقرون به صرفه بودن اجاره روزانه خانه در تهراناگر در هر ماه باید چند روز یا چند هفته را در تهران سپری کنید، اجاره روزانه خانه از نظر اقتصادی خیلی بهتر از اجاره کردن خانه به صورت سالیانه یا ماهیانه است. با اجاره روزانه خانه، احتیاجی به سپردن ودیعه به صاحبخانه نیست. این موضوع از ارزش پولی که برای ودیعه در نظر میگیرید، کم نمیکند. شما میتوانید آن مبلغ را به شیوهای دیگر سرمایه گذاری یا استفاده کنید. زندگی در تهران حتی برای چند روز در ماه، هزینه زیادی را به افراد تحمیل میکند. غیر از هزینه اقامت، سفارش غذا و تردد نیز مبلغ هنگفتی را به این هزینه میافزاید. اقامت در هتلها و اقامتگاهها در تهران برای افرادی که به منظور انجام کاری بارها به تهران سفر میکنند، اصلا مقرون به صرفه نیست. به همین دلیل اجاره روزانه خانههای مبلهای که جاباما در تهران به شما معرفی میکند، از جهات مختلفی به کاهش هزینه سفر و اقامت شما در تهران کمک قابل توجهی میکند. در نتیجه اگر در پی کاهش هزینههای اقامت خود در تهران هستید گزینه اجاره روزانه را در نظر داشته باشید.
خانههایی با امکانات کاملآشپزخانه خانههایی که جاباما برای اجاره روزانه به شما پیشنهاد میدهد دارای تمام وسایل و امکانات لازم برای آشپزی هستند. به این ترتیب شما میتوانید وعدههای غذایی خود را در خانه بپزید. غذای خانگی دارای چند مزیت است. اول اینکه در دوران کرونا خیال شما را از بابت سلامت غذا راحت میکند. دوم اینکه با آشپزی کردن در خانه تا حد بسیار زیادی از هزینههای سفر و اقامت خود میکاهید. در نهایت این امکان در دوران اقامت شما در تهران باعث میشود وعدههای غذایی که میل میکنید ارزان و البته سالم باشند. اجاق گاز ، یخچال ، مایکروفر ، ماشین لباسشویی ، سرویس خواب و امکانات رفاهی دیگر نیز برای استفاده شما در خانه موجود است. آب گرم، امکان شستن لباسها و محل تمیز برای جا دادن وسایل شخصی نیز به آسایش خاطر شما میافزاید.
انتخاب خانه در مکان دلخواهمسافتهای بین مناطق تهران نه تنها انرژی و زمان شما را میگیرد، بلکه هزینه دیگری را نیز برای اقامت در تهران به مخارج شما اضافه میکند. اجاره روزانه خانه در تهران میتواند این امکان را به شما بدهد که در نقطهای نزدیک به محل مورد نظر خود ساکن شوید. به این ترتیب زمان کمتری را در طول روز به رفتوآمد اختصاص میدهید. با نزدیک بودن موقعیت مکانی محل اقامت به منطقه مورد نظرتان، شما زمان بیشتری را برای استراحت دارید. به این ترتیب از هدر رفتن انرژی فیزیکی و روانی خود جلوگیری میکنید. جاباما در بسیاری از نقاط تهران خانههایی را به شما پیشنهاد میدهد.
با توجه به اینکه افراد زیادی در حال رفتوآمد مکرر به تهران و سیار شهرهای ایران هستند و زمان کافی برای پیدا کردن محل اقامت مناسب را در اختیار ندارند، مراجعه به سایت جاباما کار را بسیار راحت میکند. کافی است به جاباما سر بزنید و با اعمال کردن فیلترهای مورد نظر خود، محل مورد نظر خود را با قیمتی مناسب در موقعیت مکانی دلخواه به صورت روزانه اجاره کنید.
منبع: خبرگزاری برنا
کلیدواژه: اجاره روزانه خانه اجاره روزانه خانه در تهران اجاره روزانه جاباما اجاره روزانه خانه در تهران برای اجاره روزانه خانه هایی محل اقامت مورد نظر
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
عصر ایران؛ مهدی مالمیر- با یک نگاه سرسری به لیست سازندگان سریال «افعی تهران» هم میشد حدس صائب زد که سریال با مخاطبِ بسیار همراه خواهد شد؛ مخاطبانی که نرم نرمک و از گوشه و کنار صدای انتقادات برخیشان را میشنویم که بر این نکته انگشت تاکید میفشارند که در این سریال، به اخلاق و رفتار مردم ساکن در تهران کملطفیهایی شده است چراکه مردم در تهران آن سان که سریال به تصویر کشیده، آدمهایی بیاعتنا به همنوع و کنایهزن و تلخزبان نیستند.
در اینکه در تمام شهرها در سراسر جهان آدمهایی از این جنس کم نیستند حرفی نیست اما چرا در این سریال این نوع آدمها در کانون سریال قرار گرفتهاند و بی اغراق در بیشترِ سکانسها با این تیپ آدمها رو به رو میشویم؟
پاسخ اما به تیپ شخصیت اصلی سریال بازمیگردد. ما به جهان شخصی وارد شدهایم و با چشمان شخصیتی جهان را مینگریم که نگاهی دگرگونه به انسانها و جهان دارد: «آرمان» منتقد سینما و مدرسی است که در آستانۀ 50 سالگی فرصتی به کف آورده تا نخستین فیلم بلندش را کارگردانی کند و به جرگۀ کارگردانان فیلم اولی بپیوندد! این منتقد سینمایی که کمی دیر برای ساختن فیلماش به تکاپو افتاده، از نوعی ویژگی شخصیتی برخوردار است که بدان «شخصیت بیش از حد حساس» یا hayper sensitive person گفته میشود.
دارندگان این ویژگی شخصیتی، جهان گرداگردشان را با حساسیت بالا درک و دریافت میکنند و از پیش پاافتادهترین ماجراهای روزمره نمی گذرند و مدام رخدادی را که برای بسیارانی میتواند با پوزخندی یا دستِ بالا با شانه بالا انداختنی برگزار شود، در ذهن و ضمیرشان همچون سکانسی از یک فیلم دردناک مرور میکنند و دندان روی دندان میسایند و گهگاه از کاهی کوه میسازند و مته به خشخاش زندگی می گذارند.
مثلا پاسخ نه چندان گرم نانوای محترمِ محل در یک صبح سرد، برای کاراکترهایی که چندان درگیر ویژگیِ «شخصیت بیش از اندازه حساس» نیستند، میتواند با بی اعتنایی و حتی بی توجهی رو به رو شود یا آن را به حساب خستگی و هزار و یک دلیل و علت دیگر بنویسند و همچون بچه آهوییسبکبال از کنار آن بگذرند و دنبال کار و بار خود را بگیرند، اما شخصیت بیش از حد حساس، این بیمهری کوچک را در ذهن خود بدل به رویدادی بزرگ میکند و با منفیبافی و تفسیرهای کهکشانی از یک اتفاق روزمره، به روان خود زخمهای ناسور میزند و سلولهای عصبی خود را به کشتن میدهند!
در سریال افعی تهران با کارگردانی « سامان مقدم» چند بار هم از زبان خود شخصیت محوری داستان که صادقانه در برابر روانشناس اقرار کرد که رویدادهای روزمره را نمیتواند مثل باقی ادم ها ندیده یا نابوده بگیرد با تیپ شخصیتی ارمان کارگردان پنجاه ساله آشنا می شویم و هم در یکی از ظریف ترین سکانس ها که به روشنی دست بر روی نقطه ضعف شخصیت حساس می گذارد: آنجا که آرمان در سکانسی از سالن تئاتر بیرون می آید و وقتی پول بلیتش را از خانم بلیت فروش مطالبه می کند و خواهان پس گرفتن آن است با نگاه توام با تحقیر خانم مواجه می شود و صحنه خندۀ نه چندان مودبانه و نالازم خانم بلیت فروش را چند بار در موقعیتهای مختلف به یاد می آورد و در آنجا است که سریال اولین تلنگر را به مخاطب میند که با شخصیتی نامعمول در سریال رو به رو است و ضروری است از او انتظار رفتار و منشی از لون دگر داشته باشد.
هنگامی که با شخصیت داستان و ویژگیهای رفتاری او آشنا شدیم، با آسودگیِ بیشتری میشود رفتار او و کنش و واکنشاش را در دایره همکاران، همسایه و همسر سابق و همسایه پیشبینی و درک کرد.
آرمان با سِنسورهای حساس اش بدل به آینهای زشتنما میشود که دست بر روی نکاتی مینهد که شاید در زندگی روزانه کمتر کسی به قول قدیمیها سنگی در ترازوی آنها بگذارد.
اینکه رابطۀ میان شهروندان در کلانشهری مثل تهران تا چه اندازه میتواند پیچیده باشد. تا چه اندازه باید مراقب سخنانی باشیم که با شتاب بر زبان جاری میسازیم، تا چه اندازه باید سکنات خود را به هنگام حمله خشم و کدورت و حسادت کنترل کنیم و... چرا که همه آدمها نمی توانند به راحتی از ماجرایی، کنایه ای، متلکی و نیشِ زبانی و پرخاشی درگذرند و این احتمال متاسفانه کم نیست که برای برخی اتفاقات ناگوار روزمره بدل به عقدهها و کمپلکسهای خطرخیز شود.
افعی تهران، همان قاتلی که در شهر پیچ و تاب میخورد و آرمان بر آن است تا فیلماش را از روی زندگی پُرماجرای او بسازد، احتمالا یکی از همین «شخصیت های بسیار حساس» است که ناخوشی روانیاش به حد خطرآفرینی برای جامعه تبدیل شده است؛ احساس نزدیکی حسی میان کارگردان و قاتل سریالی هم از همین اشتراکات روانی سرچشمه میگیرد.
هر دو، چه کارگردان و چه قاتل زندگی درونیِ پیچیده ای دارند. هر دو از رویدادهایی رنج می کشند که از زمان کودکی بر روان شان سنگینی می کند( قاتل زنجیره ای کسانی را می کشد که در کارنامه شان سابقه کودک آزاری دارند) و در نهایت، هر دو آدم های منحصر به فردی در نوع خود به شمار می روند که در قاتل این احساس منحصر به فرد بودن به جنایت می انجامد. چرا که هر قاتلی چنان چه از رمان بی نظیر «جنایت و مکافات» آموخته ایم، در وهله اول با نوعی احساس خاص بودن، خود را محق می داند که دست اش را به خون همنوع رنگین کند. راسکولنیکوف کم بنیه و بیمار که دانشجوی حقوق بود، در هذیانات و تفکرات اش به این نتیجه رسیده بود که آدمی است « ویژه» که سزاوار به انجام رساندن کاری است که از هر کسی ساخته نیست: قتل پیرزن رباخواری که زندگی او را همچون زندگی پشه ای بی ارزش می شمارد و شایسته ی نابودی!
راسکولینکوف در رمان "جنایت و مکافات"
در آخر، می شود به نویسندگان فیلمنامه آفرین گفت که شخصیتی با ویژگی های روانی خاص آفریدهاند و داستان را بر روی شانههای یک شخصیت بیش از حد حساس سوار کرده اند و از این طریق، هم سریالی با مایههای پلیسی و جنایی ساختهاند و هم شماری از ویژگیهای برخی از ما شهروندان عجول و بی حوصله و گهگاه بیملاحظه را به تصویر کشیدهاند که کمتر کسی در فیلمها و سریالها به این ظریفهها توجهی جدی نشان میدهد.